3.637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Min Puch 4 takter, hvad kan jeg gøre? Min Puch 4 takter, hvad kan jeg gøre?

Hej. Jeg har lige erhvervet mig endnu en Puch Maxi, men der er nu kommet et problem.
Jeg har lige skiftet hel ny tænding med nye platiner, og pakningerne er også skiftet. Når jeg drejer gashåndtaget 3/4 dele om, så begynder den at gå ujævnt/4 takte, hvis jeg slipper gashåndtaget lidt går den normalt igen. Dette gjorde den også inden der kom ny tænding. Plumpen er boret, til information. Ellers er den lovlig.
Jeg har selv et par muligheder til hvad det kan skyldes.

- For stor dyse? Tidligere ejer kendte ikke dyse nummeret, og det står heller ikke på dysen. Det er en rund karburator, så standard dysen er vel 54 - 56, hvis jeg ikke tager fejl - (ret mig gerne). Skal jeg prøve en dyse 58 - 60 og 62, eller skal jeg højere op eftersom den er boret?

Jeg har også tænkt på blandingen af luft og benzinen, men jeg ved ikke helt med sikkerhed hvordan dette justeres.
Har i en idé til hvad det kan være, så vil jeg sætte stor pris på det.

Jeg har justeret tomgangen, men det hjalp ikke rigtig noget. En lille smule topfart og træk måske.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Puch 4 takter, hvad kan jeg gøre?
Kommentér på:
Min Puch 4 takter, hvad kan jeg gøre?

Annonce