482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Puch maxi tændning Puch maxi tændning

Hej Gutter
Jeg går og roder lidt med en ældre Puch maxi n. Den er ved at være færdi men tændingen driller mig! Før jeg pillede ved den kunne den køre og tage gas. Den havde dog et problem med gassen når men kørte hurtigt og havde en anelse svært ved at tage den. Samtidig gik den gerne ud, hvis men slap gassen efter at have kørt fuld gas? Så jeg læste lide guider hist og her og prøvede mig lidt frem. Men det er kun blevet værre... Jeg synes ikke at kunne se platinerne trækker sig fra hinanden, værken når den er sat helt til den ene eller anden side når jeg drejer svinghjulet? og når jeg drejer den følger den anden arm med ??Så der ikke kommer mellemrum?
Nu kan den ikke starte hvilket nok er fordi de ikke trækker sig fra hinanden... Det skal siges at jeg ikke har brugt et søgeblad men sjusset mig lidt frem smiley Hvilket nok var en dum idé.
Jeg håber i kan hjælpe mig eller komme med nogle gode råd smiley

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi tændning
  • Carsten B
    Carsten B Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #1   18. apr 2012 1 mm før top (stempel) platiner skal stilles med søgerblade fra 0.35 til 0.45
    sådan håber du for den til at køre hil mig

Kommentér på:
Puch maxi tændning

Annonce