{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.837 visninger | Oprettet:

scooter larmer! {{forumTopicSubject}}

Hej. Min scooter larmer! Meget!!! rigtig meget!
Ville høre hvad der kunne være årsagen. ?`Jeg har prøvet med 3 forskellige udstødninger. Det er ikke pakningen mellem cylle og udstødning det gør det, da jeg har gjort utallige forsøg med det.

Tænkte om det kunne være selve cylinderen, eller stemplet hvis pakninger og stempelringe er blevet slidt? Andre forslag??
Det er desuden en polini sport 70ccm cylinder kit.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  scooter larmer!
  • #1   17. apr 2012 Er du 100% sikker på den er tæt? Prøv evt. at sæt foden for udstødningen og se om den går ud..

  • #2   17. apr 2012 Det går ud lige med det samme når jeg gør det. Det gælder for alleudstødninger jeg har prøvet...

  • #3   17. apr 2012 Når den larmer "meget" er det så mere end en utæt udstødning eller noget ala. det samme?


  • #4   17. apr 2012 Jeg ville sige mere! Man kan ikke høre hvad man siger til hinanden hvis man står to og snakker. Men altså da jeg pillede cylinderen af, tror jeg at der manglede en pakning mellem topstykke og cylinder. Dette kan ikke have noget med det at gøre??

  • #5   17. apr 2012 Jeg kan ikke rigtigt se hvad det ellers skulle være, hvis den kan larme så meget. Har aldrig oplevet at en "tæt" scooter larme så meget, så jo det vil nok være en god idé at prøve at smide den pakning i.

  • #6   17. apr 2012 Tak for det. Lige til sidst her. Kan det også have meget at gøre med udstødningspakningen? altså den der metalring ? Som sagt larmer alle tre udstødninger. Men den der larmer mest, har vist ingen pakning i. Kan evt. være de andre også er slidte så, siden de også larmer?

  • #7   17. apr 2012 Udstødningspakningen dæmper lyden UTROLIG meget, så den skal være der. Og scooteren skal gå ud, hvis den er tæt - Den må ikke gå ud fordi den ikke kan stå i tomgang, eller fordi udstødningen lige pludselig bliver skubbet helt tæt til cylinderen, den skulle gerne kunne gå ud bare ved at sætte noget for udstødning, uden overhovedet at presse udstødningen.

    Har du prøvet med en "pap" pakning?


  • #8   17. apr 2012 Ok, jeg må skaffe mig sådan en imorgen så. Den går også ud ved bare at sætte noget forsigtigt for udstødningen.

    Nej jeg har aldrig prøvet en pappakning? Holder det?


  • #9   17. apr 2012 Hvad karburator kører du med?
    Og kører du med powerluftfilter?
    Powerfilter larmer som ind i helvede på de større karburatore


  • #10   17. apr 2012 Ja, jeg kører med powerfilter . Men den larmer også med std.
    Og karburator er standard....


  • #11   18. apr 2012 Hmm lyder meget mærkligt så:/

  • #12   18. apr 2012 Mega.. Det har intet med motoren at gøre?? smiley Det er ingen mislyde kun larm

Kommentér på:
scooter larmer!

Annonce