Yamaha Jog R (Starter ikke) {{forumTopicSubject}}
Hej SG.
For omkring en månede siden var jeg ude og trille på min elskede Jog r, da den pludselig gik ud, overvejede jeg om det kunne være grundet benzin da den var ved at løbe tør, jeg forsøgte at starte den igen men uden held. Da jeg så have fået fyldt noget benzin på prøvede jeg at starte den igen, stadig uden held. Jeg parkerede min scooter ved tanken og efterfølgende hentede min far den med trailer.
- Nu har jeg haft alle skjoldende af, tændrøret laver fin gnist, der er kompression, da gaskablet var defekt har jeg skiftet det, lige før jeg monteret gaskablet til håndtaget kunne den fint starte og give gas, men efterfølgende da jeg havde samlet scooteren helt ville den ikke starte igen .. det eneste som jeg kan se der skulle være galt nu er at svømhuset bliver fyldt efter jeg har trådt på kickstarteren 5-6 gange og givet lidt gas, har haft tømt svømhuset 3-4 gange og det bliver ved med at blive fyldt til randen ..
- Håber i har nogle forslag på hvad der kunne være galt så jeg kan få Joggen klar til sommerferien, tak på forhånd!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Yamaha Jog R (Starter ikke)