1.955 visninger
|
Oprettet:
Sym Orbit 2 Udstødning {{forumTopicSubject}}
Yo Scootergalleri
Min kæreste har en Sym Orbit 2 4takt scooter. Forrøreret er gået hen og revnet og hun skal have en ny udstødning. (Da vi ikke lige kende nogen der ligger inde med svejseredskaber).
Har prøvet at kigge lidt rundt på nettet men synes ikke rigtig jeg kan finde noget.
Scooteren er standard dog er begræsningerne taget.
Kunne man godt smide en tun-udstøning på den når den kører med std cylinder?
Er på rimlig bar bund omkring det noname 4 takt scooter haløj så alt input vil nærmest hjælpe mig, med at hjælpe hende
nov 2008
Følger: 41 Følgere: 46 Scootere: 3 Emner: 265 Svar: 3.565
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Scootere: 6 Emner: 416 Svar: 4.546
Den bruger ikke samme udstødning som alle andre 4takter som Baotian osv.
Min ven han skulle have skiftet udstødning, der svejsede forhandleren det gamle forrør på et nyt udstødning.
apr 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
Men løsningen må da blive at få den svejset af en professionel.
Andre der kan konfirmerer at man ikke kan få en udstødning til scooteren, som Marcus N siger?
aug 2007
Følger: 138 Følgere: 155 Scootere: 55 Emner: 361 Svar: 3.594
her er noget men ved ikke om den passer på den
apr 2008
Vil nok lige prøve at se om vi kan få den svejset et sted, at ligge 700kr i en noname udstødning fra thansen er ikke min favorit!
Men tak for indlæggene ind til videre
apr 2008
Ups, havde ikke lige lagt mærke jeg havde fået den lagt ud to gange, den anden er slettet nu. Forstod ikke lige hvad du mente først. Min fejl
apr 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 22 Svar: 291
(link fjernet)
jul 2012
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 49
(link fjernet)
INFO: Original-Auspuff SYM Orbit II 50ccm kpl. mit Luftzufuhrschlauch und Luftzufuhrmembranventil.
Det der billige pis fra T-Hansen er ikke den rigtige, den har ikke "Luftzufuhrschlauch und Luftzufuhrmembranventil"
Sym Orbit 2 Udstødning