PGO PMX død lige pludselig... {{forumTopicSubject}}
Jeg har sådan en sag til at stå men nu har den to gange gået ud for mig som om den bare dør, der sker som regelt (det er sket 2 gange nu) efter der har været kørt på 2 dage i træk den dør bare og så er der intet liv i den...
Første gang det skete stod den stille i en uge efter hvor jeg rensede karburator, tank og nye filter og pakninger i karburatoren.
Så virkede den igen i to dage hvor den kørte uden problemer, men så skete det igen pudsigt nok samme sted og det hele men denne gang er den HELT død, skal lige siges den har kørt 18.xxx km..
Nogen ide om hvad det kan være har selv i tankerne den kan have varmesat sig og at oliepumpe er stået af... syntes ikke rigtig man kan se på beholderen den bruger olie..
PS den er helt lovligt bortset fra skiven er pillet og begrænseren i udstødningen er fjernet...
Gider ikke lave den store operation på den hvis nogen har oplievet lign og har nogen ideer...
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 58
jan 2011
Følger: 12 Følgere: 19 Emner: 338 Svar: 5.116
feb 2009
Men kan cylinder og stempel sådan bare død? hehe mener at kunne huske fra mine unge dage at når de satte sig SATTE DE SIG! hehe
maj 2010
Følger: 38 Følgere: 35 Scootere: 27 Emner: 90 Svar: 317
feb 2009
feb 2009
PGO PMX død lige pludselig...