{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Morten C
Morten C
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 44

Comet trækker ikke helt som den skal {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Har før oprettet indlæg omkring min comet der køre dårligt osv.
Jeg har haft lidt problemer med at den ikke kan trække de 40 som den normalt kunne. Den begyndte ligepludselig at opføre sig mærkeligt og jeg skiftede til et originalt comet luftfilter. Har så stadig dette problem, men opdagede her i dag at den måske fik for meget luft? Har prøvet at skrue på luftskruen flere gange på karburatoren men ingen af disse indstillinger hjælper. Prøvede så her i dag imens jeg kørte at tage en finger halv foran luftfilter ingangen, og det er som om at den trækker meget mere end hvad den gjorde før. Kan den få for meget luft? Lyder mærkeligt. Skulle jeg skille den ad og evt. smide et homemade blokering ind, så den kun får halvt så meget luft?

Har aldrig hørt at en scooter kunne få for meget luft via luftfilteret :S
(Normalt går den død hvis jeg giver fuld gas, men ik med fingeren halvt foran luftfilter indgangen)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Comet trækker ikke helt som den skal
  • Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    aug 2012

#1   27. sep 2012 Kan det evt. være falsk luft?

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    aug 2012

#2   27. sep 2012 Købte noget dieselstart og sprøjtede det ved studsen, karburator og imellem karburator og luftfilter, og den gik nærmest ud, så er det vel falsk luft/utæthed deromkring? sprøjtede sådan tilfældigt omkring de steder da det er røv mørkt smiley

Kommentér på:
Comet trækker ikke helt som den skal

Annonce