Begrænsninger til Honda SFX {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg har købt en bagplade for 30 km/t og en begrænserplade til min Honda SFX, som jeg regner med at smide i. Jeg vil undgå bøderne, og så vil jeg gerne se politiets magtliderlige ansigtsudtryk forsvinde, når de ruller den, og den er lovlig.
Har standardcylinder på scooteren, CDI'en er også standard, og så er der Gianelli Go udstødning på den.
Hvis jeg smider de to begrænsninger i den, kan da så blive rullet lovligt? Har ingen idé om, hvad den kører pt. men skyder på, at det er omkring de 60, for den kører bedre nu end nogensinde.
Jeg er desuden 23 år, og har ikke kørerkort til knallert 30, da jeg først købte en, da jeg var 18+. Har aldrig haft råd til bilkørekort, bil eller forsikring for den sags skyld (til bil).
Ellers er alt andet i orden. Har den lovpligtige ansvarsforsikring. Vil bare gerne have den til at blive rullet til en lovlig hastighed.
Håber I kan hjælpe Tak!
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 51 Scootere: 21 Emner: 5 Svar: 849
Men igen, std. udst. er ikke lige sådan at få fat i.
så hvis den køre 30km/t, burde de ikke gøre noget?
jan 2012
Følger: 37 Følgere: 37 Scootere: 3 Emner: 68 Svar: 462
- Jeg kontaktede speedline engang om de kunne skaffe en Standard udstøning, det kunne de godt men prisen lagde på 3500 kr
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 51 Scootere: 21 Emner: 5 Svar: 849
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 3 Emner: 43 Svar: 348
Mente mere, om I vidste, om den bliver rullet til en lovlig hastighed, hvis begge begrænsningerne er monteret? Men tak for svarene alligevel!
jan 2012
Følger: 37 Følgere: 37 Scootere: 3 Emner: 68 Svar: 462
nov 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 99
apr 2009
Skal bare ikke risikere noget. Førhen kunne man jo næsten snakke sig ud af det, hvis man blev stoppet, og begrænsningerne kun er fjernet. Men her i Esbjerg er de fandeme blevet nogle magtliderlige sv*n. Normalt har jeg intet imod politiet, men for satan, de er begyndt at gå efter bagateller. Min kæreste holdt stille på fortovet, på sin cykel, mens hun talte i telefon. Så ruller politiet op ved siden af hende og spørger, om hun er klar over, at hun ikke må tale i telefon og cykle samtidig. Min kæreste siger bare: "Ja, hvorfor tror du, jeg står her?" Så sagde de et eller andet med, at hun skulle passe på, og så kørte de.
Man bliver hurtigt træt af dem. Derfor glæder jeg mig også til at blive stoppet, og rullet til en lovlig hastighed, så jeg kan se deres magtliderlige ansigtsuddtryk skifte til skuffelse
apr 2009
Men under alle omstændigheder, så kan jeg ikke købe ny udstødning, for har brugt mine sidste penge på fælge, dæk og bremsecylinder, haha
Begrænsninger til Honda SFX