{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Begrænsninger til Honda SFX {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har købt en bagplade for 30 km/t og en begrænserplade til min Honda SFX, som jeg regner med at smide i. Jeg vil undgå bøderne, og så vil jeg gerne se politiets magtliderlige ansigtsudtryk forsvinde, når de ruller den, og den er lovlig.

Har standardcylinder på scooteren, CDI'en er også standard, og så er der Gianelli Go udstødning på den.

Hvis jeg smider de to begrænsninger i den, kan da så blive rullet lovligt? Har ingen idé om, hvad den kører pt. men skyder på, at det er omkring de 60, for den kører bedre nu end nogensinde.

Jeg er desuden 23 år, og har ikke kørerkort til knallert 30, da jeg først købte en, da jeg var 18+. Har aldrig haft råd til bilkørekort, bil eller forsikring for den sags skyld (til bil).

Ellers er alt andet i orden. Har den lovpligtige ansvarsforsikring. Vil bare gerne have den til at blive rullet til en lovlig hastighed.

Håber I kan hjælpe smiley Tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begrænsninger til Honda SFX
  • #1   10. nov 2012 Uden at vide det, vil jeg tro de tager udstødningen, da den er ulovlig.

Men igen, std. udst. er ikke lige sådan at få fat i.
    så hvis den køre 30km/t, burde de ikke gøre noget? smiley

• #2   10. nov 2012 De kigger bare et hurtig kig på udstøningen og så kan de se den er ulovlig da de kender det mærke rigtig meget!;)

- Jeg kontaktede speedline engang om de kunne skaffe en Standard udstøning, det kunne de godt men prisen lagde på 3500 kr

• #3   10. nov 2012 ja kvalitet koster jo smiley

• #4   10. nov 2012 Ja, okay... Ved godt, min Gianelli Go ikke er lovlig. Men varmeskjoldet mangler, så man kan ikke "læse", at det er en Gianelli Go, hehe. Men lad os sige, at de ikke siger noget til udstødningen (kan altid købe en Sito Plus eller den fra Protuna-Handels.de).

Mente mere, om I vidste, om den bliver rullet til en lovlig hastighed, hvis begge begrænsningerne er monteret? smiley Men tak for svarene alligevel!

• #5   10. nov 2012 Det skulle den da gerne;) Bare den holder sig under de 43 km/t!

• Sebastian P
    Sebastian P Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 99
    #6   10. nov 2012 Politiet aner ikke en skid om hvilke udstødninger der er ulovlige og hvilke der ikke er. Jeg blev nakket på min Jog R (Giannelli Go) og de spurgte om den var ulovlig. Jeg sagde at jeg kun havde pillet skiven, og derefter gik han om og kiggede på udstødningen, og så sagde han bare fint. Den blev rullet og jeg fik en bøde da den kørte 50, men udstødningen rørte han ikke selvom man tydeligt kunne se at der stod GIANNELLI GO...

• #7   10. nov 2012 Tak! Hvad hvis den bliver målt til 43,1 km/t? smiley

Skal bare ikke risikere noget. Førhen kunne man jo næsten snakke sig ud af det, hvis man blev stoppet, og begrænsningerne kun er fjernet. Men her i Esbjerg er de fandeme blevet nogle magtliderlige sv*n. Normalt har jeg intet imod politiet, men for satan, de er begyndt at gå efter bagateller. Min kæreste holdt stille på fortovet, på sin cykel, mens hun talte i telefon. Så ruller politiet op ved siden af hende og spørger, om hun er klar over, at hun ikke må tale i telefon og cykle samtidig. Min kæreste siger bare: "Ja, hvorfor tror du, jeg står her?" Så sagde de et eller andet med, at hun skulle passe på, og så kørte de.

Man bliver hurtigt træt af dem. Derfor glæder jeg mig også til at blive stoppet, og rullet til en lovlig hastighed, så jeg kan se deres magtliderlige ansigtsuddtryk skifte til skuffelse smiley

• #8   10. nov 2012 Sebastian P: Ja, okay, men ville det ikke også være anderledes, hvis betjenten kun har stoppet knallerter 3 gange? Hvis det nu er en, der har stoppet 30, og over 50% af dem havde Gianelli Go, så tror jeg måske godt, han kunne spotte det smiley

Men under alle omstændigheder, så kan jeg ikke købe ny udstødning, for har brugt mine sidste penge på fælge, dæk og bremsecylinder, haha smiley

Kommentér på:
Begrænsninger til Honda SFX

Annonce