{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

sonic starter ikke...! HJÆLP {{forumTopicSubject}}

hej sg har denne sonic som ikke gider starte. jeg har gjordt følgende ting: renset kabu, nye pakninger ved membran, cylle, den gnister, den for benzin, der kommer røg ud af udstødningen. membran plader ser fine ud. svømmer hænger ikke. god stelforbindelse

setup: r-setup cylle, stempel, topstykke,
pwk 24 mm kabu, stage 6 r/t tændning. hebo udstødning 0_o...!

hun vil bare ikke starte lige meget hvor meget jeg jeg sparker hende...
håber nogle måske kunne hjælpe. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sonic starter ikke...! HJÆLP
  • #1   17. nov 2012 Den gnister siger du.
    Giv den en snaps igennem topstykket, skru tændrøret i og start den.
    Hvis den ikke starter korvarigt, så er gnisten for svag eller din kompression er alt for dårlig.

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 44
    #2   17. nov 2012 Tjek evt. efter om din tændspole fungere 100%, tjek om der er revner eller andet galt med den. har selv lige været uden scooter i et par uger og skiftede så tændspole. Det løste 3 problemer jeg havde. 1. Kunne ikke starte. 2. Tog for meget luft ind(den fik for lidt strøm i forhold til luften, 3. pruttede rigtig meget. Det er bare et gæt, men tændspolen er nem at tjekke.

Det kan godt være at den stadig gnister, det gjorde min gamle tændspole også, men åbenbart ikke godt nok

• #3   20. nov 2012 har fundet ud af problemet. den bagplade der sad på blokken fra den gamle tænding, passede ikke sammen med stage 6 R/T. fik den indstillet så den begynde at slå en lille prut. og lidt røg fra udstødningen. så nu kommer der en anden tænding på. men tak for hjælpen.

Kommentér på:
sonic starter ikke...! HJÆLP

Annonce