Kompressions problem rmx, ringe skiftet {{forumTopicSubject}}
hey gutter, jeg har et problem med min rmx.. jeg tog en kompressionstest på den hvor den kun viste 4 bar.. jeg tænkte det var langt fra godt nok, så jeg skilte det hele ad.. stemplet var godt og grundig smadret, og ringene var færdige.. man kunne se at forbrændningen også foregik under ringene.
så jeg smuttede i thansen og købte et nyt 41 mm stempel og et sodsæt. jeg skrabede alle gamle pakninger af, og samlede skidtet igen. herefter tog jeg en kompressionstest igen.. STADIG KUN 4 BAR.. det skal lige siges, at den sagtens kan køre, men den køre med så satans stor dyse.. køre med mk udstødning, 19 mm dellorto og org luftfilter kasse hvor der er lavet således at der kan komme noget mere luft igennem.. jeg måtte sætte en str 112 i, før den gik ordenligt..
her er et billede af det gamle stempel
nov 2009
Følger: 49 Følgere: 46 Scootere: 11 Emner: 119 Svar: 1.177
der er heller INTET slock i stemplet når det sidder i cylinderen
nov 2009
Følger: 49 Følgere: 46 Scootere: 11 Emner: 119 Svar: 1.177
nov 2009
Følger: 49 Følgere: 46 Scootere: 11 Emner: 119 Svar: 1.177
nov 2009
Følger: 49 Følgere: 46 Scootere: 11 Emner: 119 Svar: 1.177
nov 2009
Følger: 49 Følgere: 46 Scootere: 11 Emner: 119 Svar: 1.177
nu skal jeg bare lige have anskaffet en spændnings regulator...
nov 2009
Følger: 49 Følgere: 46 Scootere: 11 Emner: 119 Svar: 1.177
Kompressions problem rmx, ringe skiftet