{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Gearmaskine - hvad er i stykker? {{forumTopicSubject}}

Her for et par uge siden, legede jeg lidt i sneen, da kæden springer af i 1. gear. Det resultere selvfølgelig i at baghjul siger stop, og motor siger kør, og så er det nok noget midtvejs der går i stykker. Krumtap går fint når jeg drejer svinghjul, men den er helt død på kickstarter i frigear, som om den slet ikke tager fat i noget. Men jeg kan sætte den i 1. som jo var gearet, den gik i stykker i, og der vil den trække sig selv fremad når man træder. Men den blokere ikke baghjul, når man trækker den, og den er i gear? Lyder det ikke mest som om det er kobling?
En opdatering! I dag har jeg fundet ud af hvis jeg drejer svinghjul en halv omgang, virker kickstart normalt, i noget tid. Engang imellem springer den så fra, så den slet ikke tage fat i noget, og andre gange er den en mekanisk rasle lyd (lyder som nogen tandhjul der går over). Så kan jeg dreje svinghjul en halv omgang igen, og sådan kan den blive ved. Kan også stadig få den til at trække sig selv i frigear med kickstarter, men den blokere stadig ikke baghjul uanset hvad. Måske en gribestjerne eller lign.?
Se mit klip der lige er kommet ind: Hjælp med Shineray!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearmaskine - hvad er i stykker?
Kommentér på:
Gearmaskine - hvad er i stykker?

Annonce