{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

El virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hey SG

Jeg har lige fået en Aprilia Sonic 02. Al el udover el-start virkede tilførst.
Men nu pludselig, virker for og baglys ikke..
Det er ikke sikringen ved batteriet der er gået, den er tjekket. (PS. har ikke noget batteri i, men kickstarten har virket og virker 100%)
Det el der virker når jeg sætter en strøm-booster til, er:
Horn, benzinmåler, bremselys.

Dette virker ikke:
Instrumentbrætlys
For og baglys

Hvis jeg ikke sætter en strøm-booster til, virker intet el overhovedet, heller ikke når jeg er ude og køre.

Som sagt, jeg har tjekket sikringen ved batteriet. (Er der andre jeg burde tjekke)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El virker ikke
  • #1   16. feb 2013 tjek om din pære er sprunget, for så kan det være din spændingsregulator der gået smiley for og baglys virker dog os kun mens motorn er tændt

• #2   17. feb 2013 Nop, pærene er ikke sprunget smiley

• #3   17. feb 2013 Har du ik en spændingsragulator ekstre eller kender en der har, så ku du lige prøve og skift den alivel. Ellers ska du til og måle på statorn og se om den laver strøm smiley

• #4   17. feb 2013 har du batteri på? er det monteret rigtigt? med + på + og - på -

• #5   17. feb 2013 Hele dyret har været splittet i atomer i dag. Vi fandt noget der mindede om et relæ, liggende i bundskjoldet. YES tænkte vi, da vi fandt en løs ende hvor det skulle være.. Men det fik kun blinklyset til at virke...
    De ting som ikke fungerer er (måske, måske ikke tilfældigt) de ting, som er tilsluttet knappen hvor man tænder og slukker lyset på knallerten, det vil sige, for/baglys og instrmentbrætslyset. I morgen kæmper vi videre og ser, om vi kan finde problemet, og i morgen får vi en måler ud, så vi kan se. smiley

- Har aldrig haft batteri på, men det virkede før hen

Kommentér på:
El virker ikke

Annonce