{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.095 visninger | Oprettet:

karburator/choker på Yamaha passola {{forumTopicSubject}}

Hejsa.Jeg har fået fat i en fin passola.Svinet kørte kun 22 km/t.Så jeg har fræset udstødsport op,skiftet udstødning til een med bedre flow fra protuna,filet kabu op og lavet en rustfast studs,ø 13mm.Jeg samlede den og kørte hjemad.Den rendte 50 på klokken og kørte skidegodt.Efter godt 2-3 km begyndte den at hakke og endte med at sige BÅÅÅÅÅRRPPP..-og så gå ud..Jeg kunne sagtens starte den igen og køre godt 30 m.Så skabte den sig igen.jeg har renset vacuumsystemt dvs blæst det igennem.Det skal siges at da den kørte de 50 på klokken havde jeg by-passet vacuum systemet.dvs benzinslange direkte på kabu.(Den var sådan da jeg købte den)Jeg har et par spørgsmål jeg håber I kan svare mig på..:O)
1:Det der skide vaacumsystem..har nogen et billede..en tegning af korrekt montering?jeg aner jo ikke om den var monteret korrekt ved køb.
2.Jeg har set flere nævne at de har skiftet kabu..Jeg har set en Dell´orto ø14mm med manuel choker.Er der nogen af jeg dygtige gutter herinde der har noget viden om dette? På forhånd tak.mvh Claus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  karburator/choker på Yamaha passola
  • #1   28. feb 2013 Hejsa. Tjek evt. mit foroalbum. Der har jeg et billede af, hvordan de skal sidde.

    Det lyder som om chokeren ikke bliver deaktiveret, så den altid kører med choker. Så vil den skabe sig når den blir varm.

    Ps. Har du ikke nogle billeder af din Passola? Hvis det er den du har på dit profilbillede, så er det sa næsten synd og skam at "mishandle" den. smiley


  • #2   28. feb 2013 Hej lehman.jo det er den på billedet.fandt den i den blå for en tusse.Den står faktisk rigtig flot.Jeg tager nogle billeder imorgen af den.Jeg kigger på dine billeder..jeg takker mange gange:O) mvh Claus.

  • #3   28. feb 2013 Det lyder godt. Dem vil jeg glæde mig til at se..

    Spørg endelig hvis du skal bruge hjælp! smiley


  • #4   28. feb 2013 det var da lige det jeg skulle bruge..dine fine billeder.Mange tusinde tak Morten jeg kan tyde at to slanger er monteret forkert.mange tak her fra Helsingør:O)

  • #5   28. feb 2013 Mit fotoalbum herinde er et gammelt et jeg har kopieret. Jeg har et på den anden side jeg skrev til dig, hvor det er mere præciseret med billeder af det på maskinen.

    På topstykket er slangen "C" den yderste af de to, der peger nedaf. Den inderste er så "A" smiley Kan være misvisende på tegningen herinde.


Kommentér på:
karburator/choker på Yamaha passola

Annonce