Start Problemer. {{forumTopicSubject}}
Hej SG (Jeg har ingen idé om hvad det skulle være)
Jeg har et problem med min ATV 110 Kina. Den kunne godt starte her i sommer 2012, men så brændte jeg min starter af, så jeg var nød til at skubbe den igang, det kunne den sagtens. Nu skulle jeg prøve her i efterårsferien om jeg kunne starte det lort, men det kunne den ikke, så jeg tog karburatoren af og den var fyldt med benzin.
Den har simpelthen ikke fået benzin ned i motoren. Jeg prøvede med noget bremserens direkte ned i cylinderen og på tændrøret, så skubbede jeg så og den kunne godt starte, men gik ud efter 5 sek. Nu skal jeg så prøve her i Påskeferien 2013 og håber jeg kan få den startet.
Nogle som evt skulle side inde med at svar?
eller nogle muligheder for hvad jeg kan gøre.
Jeg har selv tænkt om jeg ikke kunne stille den på forhjulene ? så benzinen for lov til at løbe ned i cylinderen ?
Den har nu stået stille i 6 mdr.
MvH Christoffer
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 6 Emner: 42 Svar: 616
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 99 Svar: 757
apr 2010
apr 2010
jan 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
okt 2011
Følger: 31 Følgere: 42 Scootere: 3 Svar: 577
Hvis det var mig, så ville jeg starte med at få renset karburatoren grundig igennem, samt tjekke om benzintilførslen fra tank til karburator er 100% i orden. Når det er i orden, så vil jeg æde min gamle hat på, at lortet starter.
God fornøjelse
aug 2007
Altså jeg sprayet noget bremserens ned i cylinder og på tændrøret og så kunne den godt starte, men gik ud efter 5 sek, kan det være noget med benzin tilførslen??
okt 2011
Følger: 31 Følgere: 42 Scootere: 3 Svar: 577
For at en motor kan starte/køre, skal følgende 3 ting være i orden.
1. Tænding/ gnist på tændrøret.
2. Benzintilførsel.
3. Kompression.
Mangler 1 af de 3 ting, så kan motoren ikke starte/køre, også kan man jo bare lave fejlfinding efter det.
God fornøjelse.
Mvh Henrik Thomsen
jan 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
Ellers spænder jeg den fast på en havetraktor
aug 2007
Jeg fik min atv igang efter den har stået stille i et år
Men da jeg fik den igang så røg luftskruen ud og nu kan jeg ikke finde den.
Nogle som ved hvor jeg kan købe sådan en ? Det er til en Kina atv 110 karburator
Start Problemer.