187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

motorblok og pinbolt motorblok og pinbolt

hej jeg har et lille problem.... der var en pinbolt knækked i min motorblok jeg har boret ny gevind og d der og d kørte fint men så i går da jeg sku ha mit 45mm sæt på så kom pinbolten med ud og nu vil den ikk ta fat i d gevind der r i motor blokken.... hva ska jeg gøre..... ps d r en maxi 2 gear

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorblok og pinbolt
  • #1   25. mar 2004 hvis du er glad for din motorblok ville jeg græde hvis du ikke er så køb en nu

• #2   25. mar 2004 t d li seriøst jens k......

• #3   25. mar 2004 du skal købe en ny jeg tor ikke der er noget at gøre

• #4   25. mar 2004 Du kan lave et nyt gevind der er større og så en større pinbolt....eller du kan sætte en hættekoint( ved ikk hvordan det staves) i det har jeg gjort ved min jog...

• #5   25. mar 2004 oki hvor ka man købe en pin bolt i 7mm så

• #6   25. mar 2004 surt.. det du skulle ha gjordt.. var at bore et lille hul i det der knækkede og sad fast.. var at bore et lille hul og dreje den ude med en 1-2mm umbracho nøgle.. det gjorde vi ved min gamle honda

• #7   25. mar 2004 d var oz d jeg gjorde men nu på en eller anden måde r den blevet støre og lidt ødelagt så jeg ka ikk spænde en normal pinbolt i den

• kristian J
    kristian J Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #8   25. mar 2004 du kan købe en, "snydegevind" det fungere på den måde at du evt. bore et hul på 8mm og der passer den i, og i den bolt er der lavet et 6mm hul, hvis bloken ikke er stor nok kan du evt. bruge noget jernmasse at ligge på!, men jeg me´ner at du kab bore et hul hele vejen igennem bloken så du kommer ud på den anden side af den, der kan du sætte den møtrik på men husk at sætte en ekstra kontra møtrik på! ps. lad være med at smader dinh puch, det er sku synd for den!!!!

• #9   26. mar 2004 d med a den kommer ud på den anden side d ska jeg li se efter... og jeg får vist oz så noget jern masse i dag så må vi se om d funker

Kommentér på:
motorblok og pinbolt

Annonce