{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.096 visninger | Oprettet:

Skift af bremsevæske Derbi Senda {{forumTopicSubject}}

Hej SG jeg kan simpelthen ikke få udluftet min bremse, der bliver ved med at komme luft ud uanset hvad jeg gør, jeg har snart brugt en halv bøtte bremsevæske...

Bremekaliberen er sådan en her:
http://www.speedline.dk/da/scooter/bremsekaliber-for-s-rp-27240/

Jeg har hældt bremsevæske i, pumpet lidt, sat en slange på udluftskruen og så åbnet den og så pumpet noget mere igen og igen, den burde ikke være utæt nogen steder smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af bremsevæske Derbi Senda
  • #1   27. maj 2013 smadret bremsecylinder?

• #2   27. maj 2013 Hvorfor genbruger du ikke bremsevæsken indtil det er ordnet? Så er du fri for at bruge en masse af det smiley

• #3   27. maj 2013 godt sagt MM smiley men det ligemeget, køber bare noget nyt smiley

• #4   27. maj 2013 Ja det skulle jeg nok gøre smiley Den skulle helst ikke være smadret da jeg lige har fået den i dag...

• #5   27. maj 2013 Man må jo spare hvor man kan smiley

• #6   27. maj 2013 Husk bremsevæskebeholderen ikke må gå tør, så bliver det sgu en lang fornøjelse smiley

• #7   27. maj 2013 Husk låg på hver gang og så hvis du kan få en til at hjælpe ville det gøre meget! Hvis du selv gør det kan det være meget svært da nogle suger luft når du slipper slangen, du får lige en lille guide som jeg ville gøre det hvis jeg er alene og gøre det.

Fyld beholderen op og så låget på igen
    Så åbner du for luftskruen og pumper til der kommer væske og luft ud.
    Så lukker du for skruen og tjekker beholderen (fyld den helt op igen og låg på igen)
    Pumper til der er tryk på bremsen og åben for luftskruen og lukker igen når bremsen er i bund.
    Forsæt til det ikke kommer mere luft ud. Husk at fylde beholderen op!

• #8   28. maj 2013 Det er et typisk kendt problem at man ikke kan få luften ud af sine scooter/knallert/motorcykel kalipere! Der er mange måder at gøre det på, men den måde jeg anbefaler frem for dem alle skal man helst være to til! smiley Du starter med at fylde beholderen! Derefter har du en til at pumpe og en til at åbne og lukke udluftningskruen! Nu åbner du udluftningskruen mens den anden mand holder tryk på, derefter lukker du skruen mens bremsgrebet er helt inde! Når den er lukket kan bremsegrebet slippes og samme procedure gentages indtil alt luften er ude! smiley Husk at holde bremsegrebet inde mens du strammer skruen! smiley

Kommentér på:
Skift af bremsevæske Derbi Senda

Annonce