{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

aprilia sr50 Ditech - 40.000km - skidt køb? {{forumTopicSubject}}

har kig på sådan en sag fra 2004 med knap 40.000km på bagen
ser fin og velholdt ud,men de mange km er noget jeg lige skal høre mere om da det virker meget af sådan en lille 50ccm motor

mekanisk skulle den være iorden
lovlig 45km/t
eneste mekaniske fejl er at den hakker en smule når motoren er varm i de lave omdrejninger,ifølge sælger er det fordi den ene udstødningsbolt er knækket og derfor ikke slutter tæt..

kan det være årdagen eller er der andre ting der kunne være i galt?
ellers nogle ting rent mekanisk jeg skal kontrollere nu jeg er igang?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aprilia sr50 Ditech - 40.000km - skidt køb?
  • #1   27. jul 2013 Så skulle den jo også når den var kold..

• #2   27. jul 2013 Det er ditech så den skal være 100% tæt i udstødning så ja det kan godt være der for men det kan også være tændrør og ditech er ikke så slemt at lave som folk siger det skal bare være 100% tæt over alt men 40000 km er meget så jeg ville tage og skifte stempel som minimum

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #3   27. jul 2013 2004, så er det vel en Piaggio udgave ?

De er ganske solide, men med 40.000 km ville jeg være sikker på der er udført service, og at der som minimum absolut ingen slør er i krumtapslejerne, og at den starter med det samme både kold og varm.

• #4   27. jul 2013 hvilken udgave det er ved jeg desværre ikke
    hvordan kontrolleres lejerne,høre efter mislyde ved prøveturen?

• #5   27. jul 2013 Som ejer af flere ditech's vil jeg sige at den sagtens kan køre 40.000km uden problemer. problemet er mere hvis den går i stykker så er der ikke nogen der kan lave den og alle dele til den koster BOKSEN! Det er bare fucking dyrt til den. Det skal du lige have med i beregningen..

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #6   27. jul 2013 Det er desværre ikke altid det kan høres, det mest optimale er simpelthen tage fat i krumtappen og forsøge at bevæge den, det er dog ikke optimalt når man skal handle, men det er en ganske kedelig regning hvis der viser sig at være slør i lejerne.

Dog hvis den starter perfekt kold/varm, kører uden mislyde af nogen slags, så vil jeg sige du roligt kan købe den, blot husk at få den passet med service. smiley

Kommentér på:
aprilia sr50 Ditech - 40.000km - skidt køb?

Annonce