365 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Støm på fs1 Støm på fs1

Ja har nu i dag monteret, ny tændingslås, nye blinklys og nyt ledningsnet til frigearslampe og speedometerlys, samt et nyt blinklysrelæ. Får det hele monteret, og det hele virker faktisk, bortset fra at blinklysene ikke lyste ret meget, da batteriet var halv fladt og pærerne var 12v. Nå men batteriet døde så mere og mere da jeg ikke rigtig kørte, og det drillede lidt med de blinklys, så skulle tjekke om de blinkede en del gange. Her til aften da det er blevet godt mørkt, sker der så det, at jeg skal hjem fra en ven, og da jeg så starter knallerten, står forlygten og baglygte, samt speedometerlys og frigearslampen (når den stod i frigear) og blinkede i samme takt som blinklysene ville gøre, selvom at blinklysene ikke var aktiverede, det havde ingen ting at sige om de var aktiveret eller ej. Det er mest ved lave omdrejninger, men det er der også i høje, men ikke nær så slemt. Og jeg må ærligt indrømme at min hjerne er stået af nu! Alting skulle altså være forbundet korrekt! Og kan ikke lige se hvordan det overhovedet skulle kunne lade sig gøre! Håber i kan hjælpe mig lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støm på fs1
Kommentér på:
Støm på fs1

Annonce