{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

henrik L
henrik L
Tilmeldt:
18. mar 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Automatisk Choker {{forumTopicSubject}}

Måske et dumt spørgsmål, men er ikke lige mester indenfor scooter. Men det ved at blive koldt og min scooter kan godt starte, men kan ikke holde sig selv igang og går ud 3-5 sekunder efter den er startet. og det gør jeg så igen og igen indtil den til sidst kan tage noget gas og komme igang, og så køre den også fint. Ikke nogen tun scooter..

Jeg kiggede så på choker, og fandt ud af at ledningen fra choker slet ikke fik strøm nogle steder fra, så den hang bare. Og kan ikke finde ud af hvor den skal kobles til. Hvor er det den skal få strømmen fra ( hvor skal jeg stikke stikket ind henne ) . Har kigget ved batteri og sådan, men kan simpelthen ikke finde det.

Håber i kan give et hurtigt svar, så vil det spare mig masser af tid.:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Automatisk Choker
  • #1   3. sep 2013 du må have et lednings diagram. og så må du finde vej til ledningen sådan smiley

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.501
    #2   3. sep 2013 Skrue sædet af så kan du nok finde stikket. Det er lige i nærheden af karburatoren.

    Men det er ikke derfor den har svært ved at stå i tomgang fordi chokeren er åben hele tiden hvis den ikke får strøm. Men derfor kan du jo godt lave det.

    Ellers drej til i urets retning på tomgangsskruen så den køre hurtigere i tomgang.


  • henrik L
    henrik L Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   3. sep 2013 Den kan sagtens stå i tomgang når den er kommet igang. smiley Har haft sædet af og kigget, ved godt hvor chokeren sidder men ledningen til chokeren, kan jeg bare ikke se hvad den skulle side sammen med. Sidder de normalt nede omkring bateriet eller?

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.501
    #4   4. sep 2013 Hvad er det for en model ?
    På min kommer stik ud af ledningsnettet under tanken samme sted og stik til startermotor og generator kommer ud.


Kommentér på:
Automatisk Choker

Annonce