BWS NG starter ikke {{forumTopicSubject}}
hjælp hjælp!!! min bws vil ikke starte har været her inde og læse mig lidt frem til hvad der kan være problemet, og har snart prøvet alt. mange skriver. rens karburator tjek stempel/cylinder/alt der kan være skadet/ridset. falsk luft om der er benzin flow osv... den skyder en lille flamme ud af cylindern (det er prøvet uden udstødning) når man prøver at trade den igang og den var ved på et tidspunkt at starte men den vil ikke nu. en af mine scooter kammerrater / mekanikker har også set på den og han ved heller ikke hvad det er. har tænkt det kan være noget med ledningsnettet men det er aldrig blevet klippet eller lavet om på ud over at jeg har skiftet tændspole til en der har en extra ledning (sort) som jeg ikke ved hvor eller hvad skal bruges til...... håber i kan hjælpe mig!!!!
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 6 Emner: 259 Svar: 4.869
aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2011
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 3 Emner: 5 Svar: 53
maj 2013
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 5 Emner: 15 Svar: 76
Hvis den får benzin, det er gnist, så er det cyllinderen der er noget galt med. Troede heller ikke der var noget galt med min cyllinder, men havde prøvet alt så jeg købte en ny cyllinder og så var den kørende med det samme igen
aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
BWS NG starter ikke