{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Mikkel M
Mikkel M
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 26

Suzuki Street Magic Kaburator {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Lige nu på min Suzuki Street Magic har jeg en tun karburator på. Jeg ville selvfølgelig gerne gøre den helt lovlig, fordi for det første ikke kan klare man tager gas håndtaget i bund og så larmer den!

Hvad er så forskellen på dette ud over strøm choker?
http://www.speedline.dk/da/scooter/karburator-s-sz-13200-06f70-000/
------------------------------------------ELLER----------------------------------------
(link fjernet)

Og man kan ikke få nogle i thansen som virker lige så fint bare billigere vel? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Street Magic Kaburator
  • #1   12. sep 2013 Syntes det ligner en Keihin karburator.. Sådan en sidder der også på SFX og PGO.. Prøv at se om du ikke kan finde en brugt billigt smiley

• #2   12. sep 2013 Den første er en original street karbu, kaihin
    Den næste er 17,5 delorto, den er langt større end kaihin

Jeg har da 17,5 på min sorte street med malossi sport og det larmer ikke det mindste da jeg har det originale filter på, så forstår ikke at din den larmer, det må være fordi at du køre uden dæmpning på, i form af sports filter.

Jeg har hørt flere montere en helt std pgo karburator på street, den er udformet lige som delorto så den passer på også med std filter , men har du power filter på så lamer std pgo karb også af helvedes til.

• Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    maj 2013

#3   12. sep 2013 ja, har også en power filter på så det er nok derfor smiley men ville stadig gerne finde en kaburator der gjorde jeg ikek behøvede holde gas håndtaget halvt nede hele tiden smiley

• #4   12. sep 2013 Det burde da ikke være nødvendigt uanset hvilken karburator du har på??? Det er vel noget galt med det du har så,,

• SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #5   12. sep 2013 Det er samme karburator som pgo har,west import har dem til under 300kr

• Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    maj 2013

#6   12. sep 2013 har lige fundet ud af at suzuki street magic kører med 12.5mm std kaburator.
    grunden til jeg vil have standart på er så den ikke hakker når gas håndtaget er i bund og så jeg kan have luft filter på smiley

• Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    maj 2013

#7   12. sep 2013 Men kan jeg så bare finde et kaburator der er 12.5mm og så burde den køre perfekt?

• #8   12. sep 2013 Tror det er indstillings problem med den du har.

Kommentér på:
Suzuki Street Magic Kaburator

Annonce