1.247 visninger
|
Oprettet:
Olielampe lyser/blinker når blinklyset blinker {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg har problemer med min Piaggio Nrg Mc2, den er begyndt at blinke med olielampen når blinklyset blinker. De første 5 min jeg kører der lyser den konstant, derefter blinker den kun og efter 5 min lyser den ikke mere når jeg blinker.
Desuden blinker mit blinklys meget hurtigt selvom ingen pærer er sprunget. Jeg er ret sikker på at der er en modstand i tændrøret, så jeg ved ikke hvad ellers der kan forårsage det hurtige blink samt olielampe-lys?
Kan det være en dårlig stelforbindelse et sted? Hvordan undersøger man sådan noget?
Mvh
Carsten
aug 2012
Følger: 30 Følgere: 48 Scootere: 37 Emner: 162 Svar: 5.432
Og er der strøm på dit batteri?
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 47
Ja olie er der hældt på for nyligt. Lampen slukker også når der er blevet kørt i et stykke tid.
Det er ikke skidegodt det batteri jeg har, det har det med at aflade. Jeg kan godt lige prøve at lade det op og så se om problemet stadig er der. Men jeg kan godt starte på elstarteren hvis jeg vil.
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Scootere: 18 Emner: 132 Svar: 1.435
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 47
Jeg tror jeg skal have skiftet det batteri, er THansens højkapacitetsbatteri til 249,- virkelig det bedste batteri til prisen man kan få? Synes ikke det har holdt så længe det jeg har nu...
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Scootere: 18 Emner: 132 Svar: 1.435
Olielampe lyser/blinker når blinklyset blinker