{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

fz tomgangs problem {{forumTopicSubject}}

Min fz som jeg næsten lige har købt driller når den skal holde i tomgang, så går den meget let ud medmindre den får choker, os selvom den er varm... jeg fik af vide af ham jeg købte den af at der nok sad cylle med tre skyllekanaler på, mere ved jeg ikke om den... ellers skulle den være standart den går måske 42 på toppen...
det tager omdrejninger når jeg giver den choker

hvad skal der til før den står i tomgang uden choker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fz tomgangs problem
  • #1   18. feb 2014 Det er svært at bedømme uden at have været der, men tjæk følgene ting;
    Går den godt når den kører?
    For så skal tomgangsskruen bare skrues lidt ind, til den kan stå i tomgang.

    Bliver den meget varm?
    Så skal den dysses op.
    Hvis det bare er lidt ang benzin blandingen, så skal luftskruen strammes lidt, og tomgangs skruen skal så lidt længere ind.

    Prøv det.



    Mvh


  • #2   18. feb 2014 jamen den kører hammer godt og den blir heller ikke brandvarm og lugter heller ikke varm, så efter hvad du mener må det være luftskruen der skal skrues lidt ind, det vil jeg lige prøve... men altså omdrejningerne er fine nok lige inden tomgang den står lige i tomgang et par sekunder og så går den ud... og hvis jeg gasser ned mod et sving og gir gas igen hvor den er i lave omdrejniger så kan den finde på at gå ud hvis jeg glemmer at give choker i lave omdrejninger...

  • #3   18. feb 2014 Skru luft skruen ind til at den ikke giver mere power når du giver choker. Test den når du starter op af bakke, og giv choker når du rammer 10km/t giver det mere power at give chokker så stop og skru den lidt mere ind

  • #4   18. feb 2014 Fz er ret følsom, nogen fzere bliver sure hvis der feks er boret ekstra huller i luft filter kassen . Så prøv dig frem, og evt tape huller med gaffa

Kommentér på:
fz tomgangs problem

Annonce