Gilera RCR Et problem som skal have nogle vidner ! {{forumTopicSubject}}
Har mig denne lækre rcr som jeg har lavet fuldstændig fra bunden af men nu står jeg og er ved at indstille skidtet men jeg er stødt på et problem som jeg aldrig har oplevet før.
lige når den skal til at trække så hiver den utrolig meget imod inde i motoren jeg er ikke dum til det jeg laver men det her forstår jeg ikke kan det være min udstødning eller min tænding som yder dette problem har været igennem dyse 92-108 og det er det samme ved alle ingen forskel !
Opsætning.
Stylepro 70 ccm hverken optimeret eller lign.
Krumtap doppler.
udstødning hebo.
Karburator dellorto 21 mm.
filter malossi e16.
kobling std.
trimfjedre malossi.
I min hjerne skal en maskine gerne køre ligeså fint og jævnt ud i sit flow som er baseret på tryk.
der er tryk på motoren simmerringe er tætte intet fejler alt er tjekket.
men sådan en tænding som er std med de henvisner der er på den, til hvor tændingen skal stå kan man sætte det meget lidt forkert og det så har betydning ?`
HJÆLP MIG HVIS I HAR HJERNE OG LYST VIL SÆTTE MEGET PRIS PÅ DET FORDI LIGE NU STÅR JEG PÅ BAR BUND
Mvh Benjamin Nielsen
Maskinen kan ses i profilen Gilera Rcr 50. Årgang 2007
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Scootere: 4 Emner: 56 Svar: 1.245
jan 2008
Følger: 85 Følgere: 85 Scootere: 9 Emner: 44 Svar: 226
sep 2012
Følger: 28 Følgere: 31 Scootere: 4 Emner: 7 Svar: 1.805
jan 2012
Følger: 16 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 8 Svar: 428
Søren N: Punktet hvor "helvede bryder løs" er når forrøret er fyldt op, og det er et ordentligt flow i udstødningen. Korrekt at gearingen også spiller ind, men hovedsageligt udstødningen.
jan 2008
og jeg har gjort det med blondinen
jan 2008
Gilera RCR Et problem som skal have nogle vidner !