{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.894 visninger | Oprettet:

Scooter dør ved fuld gas? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej SG. Har en dejlig Yamaha Jog FS som pludselig ikke vil trække når jeg giver den fuld gas, håber i kan hjælpe mig.

Sagen er den ikke kunne starte og så fandt jeg ud af at tændrøret var sodet til. Rensede det så og skiftede til en dyse 88 istedet for 92 og satte splitten på nålen et hak ned og så kørte den meget bedre, fik bedre optræk og næsten 10km/t på toppen så den kørte 90.

Men så nu dør den når jeg giver fuld gas? Den trækker fint men dør bare når jeg giver den fuld gas? Den kører nu 80 men 2/3 gas og 70 med fuld æde?
Har prøvet og justere blandings-skruen men det hjalp ikke.
Det underlige er at når jeg stiller tomgangen højt og så justerer blandings-skruen så får den flest omdrejninger med skruen helt i bund? Kan det være utæthed, for lille dyse eller nålen der skal tilbage? Synes bare at det er underligt at det først er kommet nu, ca. en uge efter at jeg pillede ved den?
Synes også at det skulle være underligt hvis tændrøret var sodet til igen, for ville den så ikke trække dårligt hele vejen op?

Håber virkelig i kan hjælpe da det er virkelig irriterende og have en fed knallert som ikke kører som den skal, især i det her vejr!

Spørg for mere info.

Opsætning:
Cylinderkit - Top Performances Black Trophy 70ccm ø10mm
Karburator - DellOrto 19mm PHBG Black edition dyse #88
Vario - Top Performances TPR GP
Krumtap - Doppler Endurance - ø10mm
Udstdødning - Gianelli Go

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter dør ved fuld gas? HJÆLP!
Kommentér på:
Scooter dør ved fuld gas? HJÆLP!

Annonce