{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Mick F
Mick F
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10

Yamaha TZR50 druknet fuldstændigt .. Hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hey Guys,

Har fået et mærkeligt problem med min Yamaha TZR50 .. Jeg var ude og køre på den igår aftes hvor den kørte fint og som den plejer. Da jeg så kommer ned til den her til morgen vil den overhovedet ikke starte og lyder heller ikke som om den rigtigt prøver (den lyder bare druknet) - Da vi går igang med at skille den ad opdager vi hurtigt at tanken er tom og da vi åbner luftfilterkassen kan man se at der står væske hele vejen op i gummi-studsen (den som forbinder luftfilteret til karburatoren) Derudover opdager vi også at olien (motorolien, ikke totaktsolien) er meget grålig og vandet - som om den også er blevet blandet med en hel del benzin. Vi får skiftet Olien, tømt karburatoren, fyldt lidt benz på og løbet maskinen igang. Og idet den starter sprøjter den lige noget der ligner 3-4 liter benzin ud af udstødningsrøret , dette fortsætter over et stykke tid. Da den er blevet tømt ordentligt ud forsøger jeg så at køre en kort tur på den og oplever at den egentligt kører okay bortsat fra at den hakker lidt i første gear og den ikke vil holde tomgang. Udover det så kan den overhovedet ikke starte med el-starteren længere, når man trykker på elstarteren kan man høre starterrelæet klikke, men det er også det eneste der sker ...

Er der nogle der kan hjælpe mig på vej til at få min elstarter til at virke igen , og måske også hvordan jeg undgår at den tømmer hele tanken ned i min motor igen ?? Måske endda forklare mig hvordan det kan være foregået ??

På forhånd tusind tak !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha TZR50 druknet fuldstændigt .. Hjælp?
Kommentér på:
Yamaha TZR50 druknet fuldstændigt .. Hjælp?

Annonce