{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  125cc motor
  • #1   2. sep 2014 kan du vel godt men du skal nok ikke stoppes på den

• #2   2. sep 2014 Ka du sagtens men så skal du også opgradere bremser og forstærke stel osv. ellers bliver den lidt småfarlig at kører på. Husk også der er muligvis noget med motor ophængende du skal tilpasse også smiley

• #3   2. sep 2014 Så har jeg sgu et projekt at komme igang med! Ja i skal tænke på at bøden for jeg bliver stoppet på den med mit 50,er stel er en tusse, men hvis jeg bliver taget med 125 stel så bøde 7000 og så skal jeg vente et halvt år ekstra til jeg må få bil kørekort, plus forsikringsbøde osv for kan jo ikke forsikre den eller registrere den når jeg er under 18 smiley

• #4   2. sep 2014 50'er stel? 125'er stel? smiley smiley

• #5   2. sep 2014 Når politiet tjekker stelnummeret på knallerten, så står den registreret som 30,knallert, men på den anden så er den registreret som lille motorcykel, forstår du?
    Stellet er udseendsmæssigt det samme, så hvis jeg sætter 125 motoren på så får jeg ikke bøde for at køre lille motorcykel, men en konstruktiv ændret knallert.

• #6   2. sep 2014 Det rigtigt smiley
    Men hvis du bliver snuppet med 125cc på en 30 så for du altså en meget højrer bøde end bare 1000 kr. desværer smiley
    Du ville få en bøde på 4500 kr. for fartbøde (2000), konstuktiv ændring (1500) og uoriginal motor (1000) + ubetinget frakenelse af retten til at føre knallert da da den køre over 100 + udskydelse af kørekort til bil op til 2 år + konfiskering af din motor og hvis de rigtig stride ser du ikk din knallert igen smiley
    så bøderne og sanktionerne ved at blive taget på 50 stel er næsten lige så slem som 125 stel smiley

• #7   3. sep 2014 Gør det. Ikke hør på folk, de piver for meget. smiley

• #8   3. sep 2014 Bøde for uoriginal motor hører under konstruktiv ændring så vidt jeg ved, desuden så får du samme bøde for alle scootere der kører over 61 om det var 65 eller 125, så er det, det samme. Det kan vidst højst udskyde dit kørekort for 6 måneder, og det kun hvis jeg bliver taget ved at køre et b

• #9   3. sep 2014 Sikkert skrev også bare at bøden er lidt højere end det du sagde smiley
    bare gå igang det et fedt projekt og så der altid den mulighed der heder tage flugten hvis man skulle møde osten smiley

Kommentér på:
125cc motor

Annonce