{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Lasse O
Lasse O
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Suzuki rmx underlig lyd {{forumTopicSubject}}

Hej SG. Jeg har en Suzuki RMX. Da jeg købte den, havde den problemer med 3. gearet, den sagde sådan en "dak dak dak" lyd (gør den stadig), men det skulle ikke været noget problem at køre med det, så det gjorde. Det skulle være fordi der var røget noget af det ene tandhjul, at den sagde den lyd, men her forleden begyndte det også at lyde sådan i de andre gear. Skal jeg have en hel ny gearkasse? Eller ved I hvad der er galt? Hvis jeg skal have en ny gearkasse, har I så et link til hvor jeg kan købe sådan en?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki rmx underlig lyd
  • #1   16. dec 2014 Jeg ville købe en ny gearkasse, og man skal aldrig køre med noget der siger en mærkelig lyd, eller med et tandjul der mangler en tand eller dele af en tand. Det er meningen allesammen skal være der, ellers havde de ikke lavet tandhjulet på den måde jo.

Prøv at skriv til vonsild. Han har vidst en gearkasse liggende.

Men start lige med at åben og kig.

• #2   16. dec 2014 Åben op og kig. Ellers har jeg også akslerne hvis de er færdige

• #3   16. dec 2014 åbn og kig, hvis den skal have noget nyt så giv den, men gearaksler med gear og skiftegafler kan man finde brught i god stand over det hele smiley

Kommentér på:
Suzuki rmx underlig lyd

Annonce