{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

nicolaj K
nicolaj K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

problemer med scooter {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har haft lidt problemer med min scooter og vil høre jer om der var nogen af jer, der har forstand hvad fanden der sker for den.
el start fungere ikke på den.
det tager en krig for at overhovedet at starte den med kickstarter, nok 200-300 gange før den gider at starte. hvis den overhovedet gør.
når den kører kan den lige komme op på topfart ca de 60 kmt efter det så, var det som om den ikke kunne tage omdrejningerne og derefter var nede på de 5 kmt før de gad gasse op igen.

pga disse problemer med den tog jeg den til en forhandler. lige der jeg hentede den derude, så gad den godt starte efter en 20 spark på kickstarteren. og derefter at køre uden problemer hjem.
der jeg så ville ud at starte den nok 3 timer efter jeg var kommet hjem gad den overhovedet ikke at starte. selv om jeg gav den så mange tæsk med kickstarten, at jeg lige var ved at få en fiber.
syntes lidt jeg er blevet røvrendt af forhandler der jeg forklarede ham hvad der skulle laves el start og at den kunne køre uden problemer og nogle nye lys.
på den seddel jeg har fået af ham med betaling kan jeg så se at, de har brugt omkring 2 timer på at fixe den. og det eneste de har gjort er at rense karburator og skifte lys og så en fejlfinding på den. det kostede 438 kr per time. jeg at planer om at køre der ud og brokke mig imorgen over hvad de har lavet med den.
for at summe det hele op.
hvad tror i der er galt med den.
kan det passe at de har brugt så lang tid på det.
og er prisen rimelig. jegendte med at bruge 1400 på at få skifte et lys.
mvh nicolaj

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med scooter
Kommentér på:
problemer med scooter

Annonce