CPI Oliver Problemer. CPI Oliver Problemer.
Hej derude. Håber der er nogle der kan hjælpe mig, i må lige bære over med at jeg er en pige og jeg ikke rigtig ved hvad tingene hedder, men jeg prøver at forklare..
Dette er min første scooter så derfor ved jeg ikke så meget om det, men det er en CPI power, Oliver City, for nogle uger siden døjede den med at smide benzinen, den smed en halv tank benzin på en weekend ved at stå stille, men så kørte jeg den op til min morfar, som har været bilmekaniker i 65 år, så han kunne sikkert lave den, og det kunne han også, han sagde at karburatoren sad løst, og derfor kunne benzinen godt have rendt ud der, han satte den bedre fast, men det hjalp ikke helt, så skiftede han nogle slanger, tror det var benzin slangen, og det hjalp så, hvilket var dejligt. Den er fuldstændig standart, men det er en gammel satan, men køre skide godt, omkring de 40-50 når den er bliver varm, og har haft den op på 75-80 ned af bakke, og så kørte den bare skide godt!
Men efter den var blevet lavet, og stoppede med at dryppe så gider den bare ikke frem ad..
Skulle ud og køre i går, for det første gik den ud lige efter den blev startet, men så fik jeg godt nok gang i den igen, og så kørte den normalt i et kort stykke tid, men så gad den bare ikke over 30, den hostede sig nærmeste bare frem og det var som om at den nærmest bremsede sig selv, og gik helt ned på 20-25 og ville bare ikke frem ad! Fik den højst op på 35 ned af bakke! Og når jeg har været nede i fart når jeg fx drejer så vil den bare ikke give gas, og engang hvor jeg skulle tage et 90 graders sving, hvor jeg skulle helt ned i fart, så da jeg skulle op i fart igen så gik den bare ud... Det lidt svært at forklare, men håber nogle ved hvad der er galt, eller hva der måske kan være galt, vil helst have det ordnet hurtigst mulig, da jeg skal ud og køre i morgen..
På forhånd tak:-)
feb 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 69
jun 2007
Følger: 40 Følgere: 43 Scootere: 13 Emner: 18 Svar: 63
CPI Oliver Problemer.