{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

Mike P
Mike P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hjælp til 4-takt SkyTeam monkey!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Vi har et problem med en kær skyteam monkey

Og ville høre om i lige ville give et tip eller to hvis i evt. Er bekendte med det problem som vi er stødt på.

Problemet er som følger:

Vi har haft den orginale motor af og så har den kørt noget tid med en 125cc tunet motor fra ooracing (kvalitet) der har vi måtte konvertere tændingen (ac/DC)
og derefter kørte alt godt med den.

Vi har så efterfølgende sat den orginale motor på igen og lavet tændingen tilbage så alt er orginalt pånær benzin hanen og slangen derfra til karburatoren.
Udover dette er begrænsningen i kaburatoren fjernet og den køre med en ubegrænset studs. Ligesom den har gjort før uden problemer.

Den startede fint og holdte tomgang fint. Den kørte cirka som den plejede i 1, 2 og 3 gear men dog med følelsen af en smule manglende effekt, den kunne så overhovedet ikke slæbe sig i 4 gear og døde derfor langsomt ned.
Pludselig begyndte den så og sprutte og hakke og kunne ikke tage gas mere end ganske lidt, sådan opførte den sig så i 10min og derefter blev den som Den var før altså med lidt nedsat effekt i 1, 2 og 3 gear og ville slet ikke trække i 4gear.

Ved ikke hvad det kan være og håber på i evt. Har et par bud på hva det kunne være og hvad jeg bør gøre , har en lille bitte smule know how angående knallerter med dog ikke tilstrækkeligt til dette problem men burde kunne finde ud af st løse problemet hvis jeg så ellers vidste hvad problemet var.

Håber i kan hjælpe mig med at kaste lidt lys på hvad det kan være.

På forhånd tak

Mvh. Mikey

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til 4-takt SkyTeam monkey!!
  • Mike P
    Mike P Tilmeldt:
    mar 2015

#2   4. mar 2015 Det vil jeg prøve med det samme smiley det kunne måske være det.
    Skulle bare ikke lige se hvorfor pludselig der skulle komme noget der men tjekker lige smiley
    -Ttakker

• Mike P
    Mike P Tilmeldt:
    mar 2015

#4   5. mar 2015 Så er kaburatoren fuldstændig gennem renset , der var intet at se eller noget .. Yderligere har jeg også prøvet 2 andre dyser end orginalen (str. 60) har prøvet 64 og 70
    70'eren var ingen succes men 64'eren følte jeg havde en lille forbedring men stadig ikke effektiv i 4 gear smiley

Hva filan er der galt smiley

• Mike P
    Mike P Tilmeldt:
    mar 2015

#6   5. mar 2015 Vil jeg så prøve som det næste hvis jeg kan hitte ud af det smiley og hvordan de nu skal stå smiley

• Mike P
    Mike P Tilmeldt:
    mar 2015

#8   6. mar 2015 Okay hva tænker du med tændingen ?? Er det CDI'eren så ??

Kommentér på:
Hjælp til 4-takt SkyTeam monkey!!

Annonce