{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

PGO PMX døde {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

For ca. 3 måneder siden satte jeg TP Black Trophy 70cc (8 tændrør) og DellOrto 17,5mm på med GG udstødning. Startede med dyse 92, indstillede den til dyse 82 efter tilkøring og alt spillede bare de første par dage. Den lød super godt og acceleration var der ikke mangel på samt topfart. Men den begyndte at miste en del optræk, topfart og bare generelt kræfter over ugerne og blev dårligere og dårligere. Til sidst gad den så ikke mere og døde.

Jeg har skiftet stempel og nåleleje for nogen uger siden før den døde, i håb om at det løste problemet, men det gjorde ikke ret meget. Nu står jeg tilbage med en scooter der ikke kan køre, den kan lige akkurat starte engang imellem, men så dør den igen. Har prøvet at rense karburator, skifte dyse og tændrør. Mistænker rigtig meget at det er cylinderen der er gået, men må vente til vejret bliver bedre med at tjekke.

Min egentlige bekymring er at det samme sker hvis jeg køber et nyt cylinderkit. Den lækkede også lidt olie på et tidspunkt, mon det har noget med det at gøre, at den ikke fik olie nok? Anyways, hvis der er nogen der kan komme med noget input, ville det være super, for jeg tør næsten ikke at købe et nyt cylinderkit.

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO PMX døde
Kommentér på:
PGO PMX døde

Annonce