{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Ricco S
Ricco S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Puch maxi kobling bøvl {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en Puch maxi K, som kører fint, men den kan ikke trække sig selv op af en bakke med den mindste stigning. Så jeg har forsøgt mig med at skifte luft filter, udstødning, og renset karburatoren. Og så har jeg prøvet at stramme skruerne på koblingen, så de går plan. Men da jeg havde samlet det hele igen, så går den ud hvis ikke chokeren er på. Som om den ikke får benzin nok, ? Den kørte jo før, ud over den ikke kunne trække. Nogen gode bud, ? Jeg skal vel ikke omdyse den når jeg kan har skiftet udstødning og filter vel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi kobling bøvl
  • #1   29. apr 2015 dys den 10 nr op til at starte med

• Ricco S
    Ricco S Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   29. apr 2015 Os, når den kørte fint før? Der sidder originalr dele på, det eneste der ikke er, er udstødning med lidt større forrør, og der sidder er 52 dyse i nu

• #3   29. apr 2015 selvfølgelig skal du dyse op når du skifter filter og udstødning,alt efter om det er tun eller standart dele

• #4   30. apr 2015 jeg har enda oplevet efter en ordenlig rensning af en maxi motor trods at det var de samme dele der altid hvade sat der på og af lige vel skulle jeg dyse 1nr op. hvade hovede reno den året før så det var de dele jeg satte på den blev dyset efter men igen efter en rensning et år senere skulle jeg lige 1nr mere op

Kommentér på:
Puch maxi kobling bøvl

Annonce