{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Maxi tænding {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har hovedrenoveret min maxi K E50 og skal nu indstille tænding. Problemet er bare at platinerne åbner når stemplet er i bund. Ankerpladen sidder som den skal. Så ved jeg ikke lige hvad ellers kan Være galt, svinghjulet kan jo kun sidde på en måde pga noten. Håber i kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maxi tænding
  • #2   20. jun 2015 Har jeg gjort

• #4   20. jun 2015 Jeg kan ikke få platinerne til at åbne på det rigtige tidspunkt. den åbner 180 grader længere rundt

• #6   20. jun 2015 Jep. forsøger mig igen

• SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #8   21. jun 2015 Dit svinghjul er til en puch med gear,der sidder forskydningen ved noten anderledes.
    Der er en pil på dit svinghjul på en alm maxi skal den pege med uret og en puch med gear peger den mod uret(den vej urets viser går)

• SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #9   21. jun 2015 Du kan også bare købe en elektronisk tændspole hos west import,den kan bruges til alle modeller,og der bruger man ikke platin eller kondensator mere,den indstiller sig selv.

• #10   21. jun 2015 inde i selve svinghjulet hvor platiner foden går i mod altså inde i selve svinghjulet hvis du kigger godt efter er det rør konisk og ikke helt rund det er det der får platinerne til at åbne og vippe hver gang den rammer den lille forhøjning og den kan du juster tag tændrøret af og smiley stik en skruetrækker ned og tjek stemplet er i top og løs så platiner skruen og drej svinghjulet rundt til du rammer det vippe punkt og stil så platinerne o.35/o.45 når stemplet er i top og spænd skruen og lige tjek gnisten ved at dreje svinghjulet rundt med hånden hurtig og en skruetrækker i tændrørs hullet så kan du tjekke at den gnister i top

• #11   21. jun 2015 og sådan kan man faktisk stille tændingen og platinerne på alle ældre knallerter

• #12   21. jun 2015 lige en rettelse det er platinerne du skal dreje til du rammer vippepunktet når stemplet er i top og ej sving hjulet

Kommentér på:
Maxi tænding

Annonce