{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Daniel T
Daniel T
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Politiværn til Jog R {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt politiværn til min Jog R og har også monteret det, jeg kan bare ikke få den indstillet så det passer led omdrejninger. Jeg har sat den røde ledning til den orange ledning fra CDI'en, da der ikke er nogen rød/hvis ledning som der er skrevet den skal sidde på.
Nogle fode ideer til hvad jeg skal gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiværn til Jog R
  • #1   17. aug 2015 En god ide kunne være at montere begrænsninger så den bliver lovlig og du ingen bøde får.
    Så slipper du også for at køre og kigge dig over skulderen hele tiden.

Hvis du er gammel nok til at køre ulovligt, er du også gammel nok til at tage bøden.
    Det har vi andre måtte lære i vor unge dage.

Uanset hvilket politiværn og hvordan du indstiller det vil du altid kunne høre på motoren der er noget galt og den ikke går som den skal, og ja så bliver politiet endnu mere interesseret i din maskine.
    Jeg har også læst at ledningsnettet kan brænde sammen, om det passer har jeg ingen erfaring med selv, dog ved jeg et nyt ledningsnet er halv dyrt.

Så valget er nemt, kør lovligt eller tag bøden.
    Håber det hjalp dig lidt smiley

• #2   17. aug 2015 Hvis de ser de dig køre for hurtigt, stik af! Ellers er det en god idé med politiværn, har hjulpet mig med at undslippe et par bøder efterhånden smiley
    Hvis scooteren har plade på, så hold godt øje med dem, de er nemme at spotte (Køre du i mørke, så kan du se på lygterne om det er politi for de køre med samme lygter som en taxa)
    Vær også opmærksom på Passat / Ford da det er en typisk civilbil

• Daniel T
    Daniel T Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #3   21. aug 2015 Okay, tak for svarene, men i har ingen idé om hvad jeg gøre for at få det indstillet ordentligt?????

Kommentér på:
Politiværn til Jog R

Annonce