{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der kommer Benz vacum pumpe ikke defekt?
  • #2   25. okt 2015 Det er sku en længere historie men pt vil den slet ikke starte.
    Men indtil i går har den godt ville starte men kun hvis man gav fuld gas og den ville ikke rigtig tage omdrejninger men lød som om den firtakter og tændrør er helt våd og sodet.
    Har prøvet alt med dyser både større og mindre end standard.. tjekket choker.. tjekket svømmer..prøvet 3 forskellige karburatorer...tjekket for.lækager...uden held og dog....i går tog jeg slangen direkte fra tank og satte på karburator så det løb lige ned i.
    Den startede perfekt gik som den skulle men da klokken var mange slukkede jeg.
    Da jeg så ville prøve igen idag før jeg bestilte Ny hane ville den slet ikke starte.
    Så er i gang igen med at fejlsøge.

• #3   25. okt 2015 Og tænding er selvfølgelig også tjekket den tænder som Den skal

• #5   25. okt 2015 Som beskrevet havde jeg i går tanken oppe over karburator og med en slange direkte på karburator da den gik rigtig godt og der stod den natten over uden den løb over så nåle ventilen er 100 tæt vil Jeg mene.
    Skulle også være mærkeligt hvis den var slidt på alle de 3 karburatorer jeg har prøvet.
    Men der kommer nu vauumhane og nye simmeringe ved krumtap og Ny indsugnings membran på i morgen og nye slanger så må.Jeg tage den.derfra for kan ikke rigtig lige finde løsningen

• #8   27. okt 2015 Ikke endnu fik hentet alle nye dele ved kgi i går men ungerne tog tiden så nåede ikke det store.
    Men starter fra en ende med at skifte en del og så se om det virker frem for bare at smide det hele på på engang for nu har jeg roedet med det så længe at jeg ikke bare vil ha den til at virke men også finde ud af hvad der har drillet og derfor skifte jeg en af gangen så jeg kan konstatere effekten....starter med Membranen da jeg mistænker den

• #9   27. okt 2015 Du fik vist ret lader til den gamle vacum pumpe sugede benzin ind af vacum tilslutningen og på den måde fik alt for meget benzin(den sidder på membran huset så sugede det direkte ned i kammeret uden.om karburator)
    Da der kom Ny pumpe på startede den med det samme men dog stadig lidt problemer skiftede så membranen og så gik den.næsten perfekt.
    Mangler dog.lige lidt inddysning og justering

• #11   27. okt 2015 Har efter hånden også kun koster en tudse og få den i gang smiley men hvad fik maskinen gratis

Kommentér på:
Der kommer Benz vacum pumpe ikke defekt?

Annonce