{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kort og langlys kontakt til Aprilia Sonic
  • #1   9. jan 2016 Din lokale Aprilia forhandler. Ellers skriv til Jan fra scootershop.dk, han kan sikkert skaffe den.

  • #2   9. jan 2016 da de ikke er lavet med høj lys kan du ikke og der er heller ikke i el nettet til det men du kan købe ekstreudstyr som er nye fatninger lyskontakt og så skal du nok selv lave noget fra kontakten til fatningen men speedline har vist ellers har kgi

  • #3   10. jan 2016 Brian, det er ikke helt rigtigt. Der er nogen få Sonic'er der er lavet med lang lys. Har selv haft 2 af dem. Men som du siger nytter det ikke noget bare at montere en lang lys kontakt.

    Mener også man kan købe ledningsnet til forlygten til lang lys, man har i hvert fald kunne engang.



  • #4   10. jan 2016 Jeg har bare rodet med 10 af dem og der var det ikke på og det er et meget normalt spørgsmål hvor er lang lys det er det samme på sr

  • #5   22. mar 2016 jeg har også haft en sonic med kort og lang lys på, forskellen på de to stik var bare at enderne på det stykke hvor kort og lang lys samles med el nettet var en firkantet boks eller hvad det hedder, og på de andre jeg har haft hvor det var uden langlys, var de flade, så vis man skulle have det på de andre så skulle man selv lave det så det passer, da jeg går ud fra at den også er firkantet når man køber det ekstreudstyr, og ens sonic har den normale flade smiley

Kommentér på:
Kort og langlys kontakt til Aprilia Sonic

Annonce