{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

jog problemer {{forumTopicSubject}}

hej sg mig og min ven har i de sidse par uger arbejdet på hans jog men, vi har lidt problemer med den. Når man køre på den så køre man og lige i starten er den hidsig og rykker på baghjul, men når man rammer 40/60 km/t så dør den altså ikke som i hvis der er for lille dyse i men den går fra 10/11 tusind rpm og ned til 8 eller sådan noget så den virkelig dør og er meget sløv. Vi har haft prøvet at sætte en r-setup 14k og det løser til dels problemet ud over at den er alt for stor og skal tage alt for mange omdrejninger til at blæse liv i den og så er den endda stadig sløv fordi der bare er fuld udblæsning. Min vens far er overbevist om at det er inde bag kickstarter skjoldet at den er gal men vi har prøvet nærmest alt, vi har haft alt skiftet inde bag ved fjeder, ruller, vario, kobling og remskiver men intet løser problemt. jeg er selv af den overbevisning at det er udstødningen den er gal med. min ven er at den overbevisning at det er cyllen der er død. men har i nogen forslag til hvad det kan være? tak på forhånd

----------------------Opsætning-------------------------------------------------------------

Cylle: top performance due plus 2
Udstødning: Stage6 pro (altså ikke replica'en) og r-setup 14k
kabu: 21mm dellorto
vario: polini
kobling: std
remskiver: std
std: tændning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jog problemer
Kommentér på:
jog problemer

Annonce