795 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

frederik K
frederik K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

HJÆLP TIL KOBLING!! HJÆLP TIL KOBLING!!

Hej jeg har købt en yamaha jog space innovation som mere eller mindre kunne køre (den kunne køre 22 km/t med langsom optræk). Nu har jeg sat hele motoren istand, så den køre godt. Men problemet er koblingen. Det er som om den slet ikke trækker. Hjulet begynder først at køre rundt efter 5 sek med fuld gas. Koblingen er en racerkobling fra speedline som jeg har prøvet at justere den flere gange uden held. Den gamle kobling er ikke bedre.

Liste over ting jeg har skiftet.
Kobling
5 g rullesæt
Rullesæt hus (eller hvad det nu heder)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL KOBLING!!
  • #1   6. maj 2016 Jeg ville sætte 6 grams ruller i og en kobling som ikke er racer.

• frederik K
    frederik K Tilmeldt:
    nov 2015

#2   6. maj 2016 Vil det hjælpe til accelerationen?

• #3   6. maj 2016 Det vil ikke skulle ha gas i 5 sekunder før den begynder at flytte sig så.

• #4   6. maj 2016 Hvis du kan give fuld gas i 5 sekunder inden koblingen tager ved, så er der noget helt galt med den kobling, remskive eller rem.
    Eller også er det dit variomatic som ikke virker, for 5 sekunder er godt nok lang tid smiley

• #5   7. maj 2016 tjek trykfjederen. det storte du sætte i toppen af fjederen, tjek den ikke er vendt forkert, da fjederen så ikke kan trykkes sammen og dine remskiver derfor ikke kan åbne og lukke. virker lidt som alt for stramme trimfjedre det problem stød jeg på da jeg samlede kobling kl lort om natten hehe.
    håber det er det der er dit problem og dette indlæg hjælper dig.

kunne også være slidt rem tænker jeg

• frederik K
    frederik K Tilmeldt:
    nov 2015

#6   7. maj 2016 tak for dit svar det vil jeg lige prøve at tjekke
    remen er helt nu

• frederik K
    frederik K Tilmeldt:
    nov 2015

#7   7. maj 2016 Jeg har sat en ny trykfjeder i så den fejler vis ikke noget

• #8   7. maj 2016 det er ikke trykfjederen jeg snakker om. det er det sorte plastik stykke som du sætter i toppen af fjederen så den sidder lige bagpå kobling.

• #9   7. maj 2016 Har du måske sat en 105mm kobl i ved en fejl i stedet for en 107mm smiley
    Forestiller mig det ville opføre sig som du beskriver hvis man kom til at sætte en 105mm i

• frederik K
    frederik K Tilmeldt:
    nov 2015

#10   7. maj 2016 jov det er en 105 som der sidder iO.o jeg har ikke styr på sådan noget.
    skal jeg så købe en 107 I stedet?

• #11   8. maj 2016 Jeg er ikke sikker smiley tror selv jeg brugte en 20 minutter på at finde ud af hva jeg sku ha da jeg købte til min slider.
    Tror jeg fandt ud af at std var 108mm og så måtte det være 107
    Ku godt forestille mig du ska bruge 105mm men ka også godt forestille mig det sku være 107.
    Det må være til at finde svaret med sådan en jog space de jo pænt populære her på sg/danmark generelt

Kommentér på:
HJÆLP TIL KOBLING!!

Annonce