Speedfight 2 ingen gnist {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har for nyligt fået foræret en Speedfight 2 (30 knallert AC). Den vil ikke starte på grund af der ikke er gnist.
Tændrør, tændrørshætte, tændspole, diverse ledninger, stator og spændingsregulator er blevet skiftet og jeg har prøvet med 2 orginale CDI'er og en uorginal. (statoren er taget fra en anden scooter men er målt igennem til ca. 600ohm over alle spolerne. hvilket burde være nok.
Der er ingen startspærre på så vidt jeg kan se. Det gør heller ingen forskel om man bruger nøglen eller man kobler hele tændingslåsen fra i stikket.
Jeg har også haft batteriet af og ladet det op. Dette gør heller ingen forskel
Alle stelforbindelser er i orden (den dårligste var på 2,7 ohm hvilket jeg vil mene er okay). der er også målt at der er forbindelse gennem alle ledninger der har noget med tændingen af gøre samt gennem alle stik.
jeg har søgt en masse her på siden og andre steder på nettet og kan ikke rigtigt finde nogen med samme fejl (det er hovedsageligt folk der har problemer med startspærren).
Nogen der har en god idé til hvad problemet er eller kan være??
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 13 Emner: 259 Svar: 4.873
Skal ikke kunne sige om det er fejlen på din, men det er en mulighed. Specielt hvis de poler hvor sikringen skal sidde, sidder sammen eller der er blevet brugt en sikring med alt for stærkt amp.
sep 2014
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 5
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 13 Emner: 259 Svar: 4.873
Speedfight 2 ingen gnist