{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Begrænsninger på Yamaha Neos {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Jeg har købt mig en Yamaha Neos fra 2001, som desværre er en 45, men jeg bygger den over på et 30 stel. Men jeg har så været inde for at finde typegodkendelsen, og der står der at der er skive på 5mm i variatoren, og et blindrør på 22x220mm. Men der står ikke noget om hvilke begrænsninger 30 modellen har. Jeg har købt en 5mm skive, som jeg så lige smider i i morgen, men kan man godt tage et stykke rør der er 22mm i diameter, skærer det ned til 220mm, svejser en skive i enden så den bliver lukket af, og så bore hul på
forrøret, og så svejse blindrøret på? Eller ville det være nemmere at finde en der havde en 30 udstødning liggende? Men ville det andet kunne gå? Med selv at svjese et blindrør på? Min far arbejder ude på en maskinfabrik, så det kan blive lavet ordentligt.

Men er der så nogle der ved om 30´eren så har skive i, og begrænset udstødning, og om 45´er modellen så kun har skive og ubegrænset udstødning?

Jeg kan prøve at måle den før og efter skiven er kommet i, så kan det være det er nemmere for jer at vurdere om en begrænset udstødning ville kunne få den ned på de 30kmt.

På forhånd tak smiley

PS: Jeg gider ikke høre på folk der siger at det jo stadigvæk er konstruktiv ændring at sætte motor over på et 30er stel, og så begrænse motoren. Det er ikke det jeg vil have svar på smiley

Fortsat god dag/aften/nat smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begrænsninger på Yamaha Neos
Kommentér på:
Begrænsninger på Yamaha Neos

Annonce