Startproblemer {{forumTopicSubject}}
Min derbi senda fra 2006 med ny model motor har nogle mærkelige vaner. Når jeg f.eks. Kommer ud til den om morgenen og den har stået en hel nat springer den lige i gang, så når jeg kører op til en kammerat 3 kilometer væk og den holder slukket i et kvarter, så skal den løbes igang. Er det toppakningen? Skal jeg til st lukke for benzinen? Det hjælper ikke med eller uden chokker? Det skal lige siges at første gang jeg døjede med det var 2 uger efter jeg købte den, den havde stået nede ved en ven og så er der en eller anden snotskovl der har pillet tændrøret af og stoppet papir op i det og sat det på efter 15 jok på kickstarteren opdager jeg papiret og den ville stadig ikke starte og jeg er nød til at løbe den igang. Og siden det har den gjort det med at den ikke altid vil starte på kickstart? Nogle der har nogle råd eller ideer? :))
jan 2015
Følger: 8 Følgere: 15 Scootere: 15 Emner: 3 Svar: 24
aug 2013
Følger: 37 Følgere: 37 Scootere: 1 Svar: 7
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 14 Svar: 307
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 452 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.064
Det kommer sig gerne af en dyse, som er for lille eller at man har pryglet en kold motor.
Alternativt, så kan det bare være en forkert indstillet choker.
Hvis den altid kan starte uden brug af choker, så er din karbuator indstillet forkert.
Den SKAL have choker, når den er kold og skal IKKE have choker, når den er varm.
aug 2015
Følger: 3 Følgere: 31 Emner: 9 Svar: 6
Startproblemer