Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog AS begransninger?
  • #1   2. sep 2016 Der er en tragt i mellem karburator og studsen. Så har den nok en tragt i luftfiltert. Ved ikke med gerning eller cdien smiley

• #2   2. sep 2016 jog as er begrænset med en cylinder med kun 3 små skyllekanaler en begrænser ring i variatoren på 5mm og en studs med et lille bitte hul i på 6 mm og en dysse nr 76 hvis den er 100% original
    der er ingen/ begrænsning/ plump i standard udstødningen

• #3   2. sep 2016 prøv at tjekke denne originale as studs med dette hul

profilbillede
  • #4   2. sep 2016 den sidder på min 100% lovlige/standard jog as motor den skal du have skiftet sæt en på fra fs eller sonic + cylinderen og skiven self i variatoren af med den og 5 grams ruller så køre den 60/70 med godt optræk

• #5   3. sep 2016 det er sku ikke orignale den studs på billede. der er heller ikke nogen begræsning i studsen

• #6   3. sep 2016 Dysen er 76 men der sidder ikke noget.
    Der cylinder er standart oh skoven er pillet! Ingen plump i udstødningen.? Kan det værre CDi tænker jeg?
    Hvis ja hvor kan man kæbe en ubegrænset som er lige til at sætte på? Evt et link tak helt original bare uden begransning

• #7   3. sep 2016 Rasmus T jo der er bare ikke mange jog as scootere tilbage med de 100% lovlige originale studser på tilbage de er alle sammen skiftet ud med de sorte 21mm gummi standard sonic og fs studser
    og til dig BC en original jog as cdi er ubegrænset smiley

• #8   3. sep 2016 jeg har skiftet riiiiiigtig mange af de studser for folk før i tiden på de gamle jog as af med den med det lille hul i og på med den anden de fleste kender smiley den passer 100% i skrue hullerne osv

• #9   4. sep 2016 Så er der noget galt med min jog. For
    Der sidder ingen begransning mellem kaburator lufftfilter og studs eller membran.
    Skiven er pillet. Og udstødningen har ikke nogen begransning i forrøret

• #10   4. sep 2016 Den køre max 45 og ned af bakke også 45 man kan bare høre der er en begransning. Men hvor den er ved jeg ik

• #11   4. sep 2016 der er garanteret nok en begrænset standard cylinder på med kun 3 små skyllekanaler på hvis der gør det skal du have den skiftet den til en anden 40mm 50cc eksempelvis RMS cylinderen den fås ved kgi eller speedline den har 5 skyllekanaler

• #12   4. sep 2016 det bare sjovt få jeg har aldrig set dem før. du kan heller ikke finde noget om det eller ikke hos yamaha

• #13   4. sep 2016 ´standard jog as uden begræsninger skulle gerne køre 55 ca

• #14   4. sep 2016 det var også kun de første jog as i 93 94 de sad på og derefter satte de så de 21mm studser på som man kender det er også derfor de passer lige på
    den gang var EU scooterne som man kaldte dem den gang jo begrænsede i hoved og røv smiley

• #15   4. sep 2016 der er vild syg forskel smiley hahaha

profilbillede
  • #16   7. sep 2016 Der er heller ingen begransning i studsen.

Nu har jeg pillet cylinder Af. Udstødningspirten er så lille St der kan dårligt nok komme en finger ind.

• #17   8. sep 2016 og har den ikke også kun 3 små skyllekanaler den cylinder

Kommentér på:
Jog AS begransninger?

Annonce