1.169 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Ingen benzin Ingen benzin

Hejsa, har en PGO Galaxy, som jeg lige har skiftet krumtap på.. Men nu kommer der ikke benzin til tændrøret, den suger benzin i karb, men så stopper det faktisk der, tror jeg.. Jeg har renset og skiftet karburator, membraner og studs..
Er der nogen herinde der måske har en idé til hvad det kunne være??
Mvh Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen benzin
  • #2   29. dec 2016 Der sidder en 47mm støbejernscylinder på den, og der er så meget kompression at elstarteren ikke kan køre den rundt..
    Burde det ikke være nok?

• #4   29. dec 2016 Det har jeg vist ikke udstyret til.. Er der andre måder jeg kan se om den er utæt? For den hverken "sveder" eller drypper nogen steder..

• #6   29. dec 2016 Prøvede med gas igår, og der tændte den lige op, den mangler bare det benzin der smiley Men jeg må ud og hente en imorgen så.. Hvad skal kompressionen være på?

• #8   29. dec 2016 Det gør den smiley Men jeg køber en tester imorgen, og så håber jeg at der er kompression nok på den.
    Tak for hjælpen smiley

• #10   29. dec 2016 Defekt choker eller utæt motor.
    evt utætte simmeringe.

• #11   29. dec 2016 hvis der er så meget kompression at på at el starteren / motoren næsten ikke kan trække den rundt er der masser af kompression på og en test er overflødigt og det er det også at tjekke simmerringene også
    tag luftfilteret af og lige drej gasstemplet op/ ved at give scooteren fuld gas og hæld en lille sjat benzin der ind så starter den og begynder så selv at suge via vacum slangen
    det er et typisk problem efter hoved renovering og ved første opstart mange gange

• #12   29. dec 2016 Hvis det kommer benzin til karburator og ik videre som du skriver, så ville jeg tjekke svømmeren på den for kunne tyde på den hænger / åbner ikke.

• #13   29. dec 2016 ja men så vil det rende ud af overløb

• #14   29. dec 2016 Hvis bundkaret er fyldt, så er alt fint.
    Så er det tilstoppede dyser.

• #16   30. dec 2016 Karburatoren bliver fyldt, men det kommer ikke ned til tændrøret.. Har tænkt det var stoppede dyser, så den blev renset igen. Og så det heller ikke virkede, satte jeg en anden identisk karburator på, og det var stadig det samme.. Men imorgen får den sprøjtet æter direkte i indsugningen, og så må vi se om den selv kan holde sig i live derefter.. smiley

• #18   30. dec 2016 Jeg har planlagt indkøbstur i biltema imorgen, så får jeg den måler smiley

• #20   30. dec 2016 Ja, 199kr vælter jo ikke budgettet, og så er man på den sikre side smiley

• #22   30. dec 2016 Det er ALTID en god investering, når det er legetøj til værkstedet smiley

Kommentér på:
Ingen benzin

Annonce