237 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

O%o Peter o%O C
O%o Peter o%O C
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4

Dårlig motorgang Dårlig motorgang

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg har lige købt en brugt Aprilia SR 50 type LY 45 Knallert årgang 2000 mener at det er en aprilia motor der sidder på!

Mit problem lyder har haft skilt det meste ad og samlet igen herefter kørte den mokring 80 km/h ca 1-1,5 km herefter falder hastigheden til et sted mellem 30 og 45 km/h vil ikke tage gassen når man drejer håntaget i bund
Hvad er det der går galt ???????????????????????+

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig motorgang
  • #1   22. feb 2017 Lyder den som den drukner? Eller får for meget luft?

Kunne godt tyde på den er utæt et sted og suger falsk luft. Er det Std filter der sidder på?

• #2   22. feb 2017 Ja det er standart filter der sidder på

Jeg er ikke helt fortrolig med det der scooter ting er mere til gamle Knallerter hvor der var plads til at skrue på div justere skruer mens man kørte

• #3   22. feb 2017 Tror at den drukner "Da jeg afmonterede indsugning samt membran sejlede krumtaphuset i benzin dette blev tørret op og herefter gik det godt som beskrevet ca 1-1,5 km hvorefter det går galt.

• #4   22. feb 2017 Okay tjek lige om din svømmer evt hænger så den bare lukker op for benzinen. Kunne godt have den mistænkt, og evt lige tjek hvad dyse str der er i når du alligevel har bundkaret af.

Kommentér på:
Dårlig motorgang

Annonce