{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.326 visninger | Oprettet:

Flemming N
Flemming N
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

Pgo 50 ,ny model, problmer med tomgang. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Har for en md. siden købt en ny PGO hot 50 . Den har problemer omkring tomgang , det vil sige kold versus varm. Når den er kold oser den meget og kan slet ikke gå i tomgang. Når den så bliver varm går den for hurtig i tomgang. Der har ikke været skifte dyse og den er justeret med de 1½ omgang fra bund og hævet tomgang . Der skulle man så kunne justere på dysen til den tager lidt omdrejninger men den reagere ikke på det. Kommer den langt nok ind dør den bare.

Undre mig hvis det er nødvendig at skifte dyse på en sprit ny scooter.

Nogen råd ? .

Mvh Flemming

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo 50 ,ny model, problmer med tomgang.
  • #1   2. apr 2017 hvor købte du den ? ihvertfald ring til dem og få dem til at lave det

• #2   2. apr 2017 Retur til forhandleren.
    Skruer du selv på den, så ryger din garanti.

• Flemming N
    Flemming N Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #3   2. apr 2017 Tak for svarene..

Er bekendt med reglerne omkring garanti. Vi har desværre kun en forhandler af PGO her i Horsens og indlevere man under garanti får man altid alligevel en regning fra dem. Så kan man bøvle løs med dem i retten , og det gider jeg ikke. Det er nok det de regner med . De har et enorm dårlig ry. Desuden ryger garantien alligevel efter 1000Km for indleverede man den ikke til service eftersyn som koster 1000.- er garantien væk. Så jeg har besluttet mig til at ignorer sælgeren og garanti.

Nå men det ser ud til at være et generelt problem med HOT 50 (ny) modellen , min nabo har samme problem og 2 andre jeg har talt med her lokalt har også problemet med for høj tomgang når den er varm. Ingen af dem har så selv pillet ved det. Nogen må havde løbet ind i dette , håber på at de læser med her smiley ..

• #4   2. apr 2017 Så er vi forbi den pukkel.

De nyeste scootere skal leve op til nogle vilde krav omkring udledninger af gasser og brændstofforbrug.
    Derfor er dyserne så små.

Af med bundkaret, ( uden at spilde ) og se om der er en vandperle dernede.
    Tøm det og skru alle dyserne ud.
    Når det er gjort, så samler du det hele og skruer din luftskrue en halv omgang ind og se om det ændre noget.
    Tjek også at dit luftfilter er helt tæt.

Kommentér på:
Pgo 50 ,ny model, problmer med tomgang.

Annonce