502 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Nrg power køre, dårligt Nrg power køre, dårligt

Hej sg, jeg har et problem med min nrg power, jeg har fornyeligt skiftet cylinder da den var ved at være godt og grundigt slidt, det ny cylinder er umiddelbart den samme størrelse, dog har den flere og lidt større skylle kanaler. Mit problem er at når jeg kører så kan jeg nå 500m også begynder knallerten at køre ringe hakke lidt frem og tilbage og har svært ved at tage imod bundgas, den kørte umiddelbart fint efter skiftet men er så blevet gradvis dårligere efter, 20km, jeg overvejer om der skal større dyse i eller rense kabu, knallerten har original udstødning og det virkede som om katten var faldet lidt sammen kan det måske være fordi den ikke kommer af med nok udstødningsgas. nogen der har oplevet det samme og måske kan hjælpe på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nrg power køre, dårligt
  • #1   10. maj 2017 De første 500 meter er der autochoker slået til.
    Dvs lidt ekstra benzin de første 500m

Derfor er mit gæt at du ikke har dyset op da du skiftede til den mere sultne cylinder smiley

Et par dyse numre op vil jeg tro der ska til

• #2   11. maj 2017 Selvfølgelig skal der større dyse i..

• Lars
    Lars Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 8
    #3   11. maj 2017 Har lidt af det samme problem med min nrg power dt. Har renoveret den med nyt stempel,vario, rem, gearing osv. Kan ikke få min til at køre ordentlig og der er ikke mange der ved så meget om piaggio da de er en del anderledes og sværere at reparere på. Men de kører til gengæld også rigtig godt hvis de er indstillet rigtigt.Rens grundigt karburator og tjek slanger og ledninger, skift tændrør og skift det hvis det er slidt. Hvad str dyse bruger du og er den standard eller tunet, efter jeg opgraderede min er den svær at få til at køre godt. Har din vacuumslange tilslutning i krumtap huset?

Kommentér på:
Nrg power køre, dårligt

Annonce