{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Puch Maxi problem {{forumTopicSubject}}

Hejsa SG.

Var så dum, at fylde for lidt olie på tanken den anden dag, så kørte langsomt i stå på landevejen. (Jeg er en klovn, jeg ved det)

Jeg får den liftet hjem til garagen, og begynder derefter at skille cylinderet ad, for at se om stempel eller cylinderet har taget skade. Cylinderet ser ikke ud til at fejle noget, stemplet er OK, ikke det store er sket, stempelringe og låse er ovenikøbet også helt okay.


Jeg tænker, at jeg vil prøve at smide skidtet på igen med noget olie, og så se om den vil starte.

Hurra det vil den, men så er der så en lyd der kommer fra krumtap/cylinder, der lyder ret voldsom. Jeg lader den stå i et par minutter i tomgang, for at se hvad fanden det kan være, og prøver så at tage en lille bitte tur ned af gaden. Den går så i stå, med det samme. (ikke noget "baaaa", den døede bare, med det samme.)

Jeg prøver at skille det hele ad en gang til, men kan endnu ikke spotte hvad der er galt.
Den begynder at lave lyden, når selve cylinderet sidder på (uden topstykke), hvis man lige blidt trykker på kickstarteren.


Hvad kan det være, jeg er helt lost.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puch Maxi problem
Kommentér på:
Puch Maxi problem

Annonce