{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Dyse og ruller {{forumTopicSubject}}

Hej SG,
Jeg har en hot 50 fra 2010 og min den er helt standart udover at der er gg og pilledebegrænsninger.

Hvor mange gram skal mine ruller være?
Skal den dyses op?
Og hvad skal jeg gøre for at den kører bedst med powerluftfilter, eller skal jeg bare køre med std?

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyse og ruller
  • #1   23. jun 2017 De 2 første ting er svært og svare på, for 2 scootere er ik ens selvom det er samme mærke og model.
    Jeg har hørt at flere som kører ubegrænset og med GG, er nede og kører mellem 6,5 og 7,0 gr i rullevægt.
    Ja du skal med stor sandsynlighed dyse den op, men hvor meget ved jeg ik. Hvis det var mig så ville jeg kører en tur og tjekke tændrøret, for der kan farven på forbrændingen give dig svaret. Hvis du er i tvivl om du skal op og ca hvor meget, så tag en billed og lægge det på i din tråd.
    Når du kører standart dog med anden udstødning, gør det kun mere skade en gavn og sætte powerluftfilter på.

• #2   23. jun 2017 Mener jeg havde en dyse 78 i min hot den gang jeg kørte med std dele og gg smiley men som nævnt der er ikke to scooter der er ens så det er svært og sige smiley

Kommentér på:
Dyse og ruller

Annonce