653 visninger
|
Oprettet:
peugeot squab kører langsomt {{forumTopicSubject}}
Jeg har et problem med denne knallert 45 som er min datters. det er en 45 og vil ikke køre mere end 35. jeg har rodet en del med de gamle knallerter men ikke scooter. Har renset kaburator og prøvet med en størrer dyse men så firtakter den. Der er en anden der har skiftet udstødning på den og den er under mistanke. Måske udstødningsventil?? er der ellers nogen gode ideer så er jeg modtagelig.
apr 2012
Følger: 17 Følgere: 6 Scootere: 5 Emner: 6 Svar: 26
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
Der er ingen udstødningsventil i den.
Den motor bruger membran..
Det kan være rullerne i variaroren som er slidte, eller måske for tunge.
Det kan som du søger også være udstødningen.
Den kan være begrænset til en 30model, eller bare godt tilstoppet..
Rullerne skal i vægt passe til udstødningens arbejdsområde..
Er de for tunge vil scooteren ikke trække..
Rullerne skal være helt runde, er de kantede eller har slidt flader, så skal de skiftes..
aug 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
Det er rigtigt som du skriver at jeg ønsker bare den skal køre det den må. Hvis udstødning er en 30 km , kan jeg se det og kan jeg ændre på den så den kan komme af med gassen. Ville der ikke være andre symptomer hvis det var membranen.
jul 2011
Dog tror jeg ikke det er den der er problemet, det var bare for at gøre opmærksom på at den ikke har udstødningsventil, og i stedet bruger membran. Så ingen ventiler i den scooter, ud over dem i dækkene
Men jeg vil tro der er størst chance for det er dine variaror ruller der er slidte..
Angående udstødningen, så tror jeg ikke det er store chancer for der er monteret en 30er udstødning, da disse er specielt godkendte og koster tit 3-6 gange så meget.
aug 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
jul 2011
Så ja de har stor indflydelse på omdrejningerne.
peugeot squab kører langsomt